Η κοτα εκανε το αυγο ή το αυγό την κότα;

Απο το καιρο που το blogging μπηκε στην ζωή μου το σερφαρισμα μου γινεται πιο συχνο. Πολυ συχνα ανακαλυπτω λοιπον διαφορες ιδεες και τροπους που κανουν την ζωη μας ευκολοτερη.

Καποιες ιδεες να ανεβηκαν και στο «Μπορω και αλλιώς» μεχρι που η κατηγορια αυτη απεκτησε το δικο της blogospitaki.

Τελευταια εχουν βγει στον αερα και καποιες εκπομπες το στησιμο των οποιων μου κανει εικονα καποιες ιδεες που ειχα στο μυαλο μου. Εκει παιζουν επισης διαφορες κατασκευες, ανακυκλωση αντικειμενων κτλ. Ιδέες που έχω «πετύχει» πιο πριν σε διαφορες σελιδες/blogs

Η «πλακα» η μεγαλη γινεται σε αυτες τις σελιδες / blogs που πολλοι περνανε διαφορες ιδεες για δικες τους πατεντες και εσυ τις εχεις πετυχει σε sites του εξωτερικου! Ή πολλοι γραφουν μια ιδεα και – ω τι συμπτωση – πουθενα δεν αναγραφεται η πηγή.  Σίγουρα ιδεες υπαρχουν πολλες οπως υπαρχουν και αξιολογα μυαλα. Δεν ειναι υποτιμητικο, ισα ισα το αντιθετο ειναι,  να πεις οτι κατι το ειδες και δεν το σκεφτηκες. Αλλα αυτη ειναι μια μεγαλη συζητηση και ακρη δεν βγαζεις παλι.

Αυτο ομως που με παραξενευει ομως ειναι αυτο να γινεται με τις παραπανω εκπομπες. Πολλες ιδεες που κυκλοφορουν ελευθερες στο διαδικτυο και ξαφνικα εμφανιζονται με εικονα. Δυο πραγματα μπορει να συμβαινουν. Ή οι εκπομπες θα επρεπε να αναφερουν και καμμια πηγή ή οι συντελεστες τους ειναι αυτοι που τις πρωτοανεβασαν σε blogs και δικαιως τις δειχνουν χωρις πηγές

